Ceneria.pl   |   Testeria   |   Turystyka • trekking • wspinaczka   |   Rowery i sprzęt rowerowy   |   Sprzęt narciarski i odzież narciarska   |   Sport i rekreacja
Ceneria logo

Dla sklepów

1. Czym jest Ceneria?

Ceneria.pl jest serwisem propagującym zakupy w Internecie. Jako pierwsza porówywarka cen w Polsce skupiamy się wyłącznie na szeroko rozumianym sprzęcie do wszelkich form aktywności. Stanowimy największą bazę produktów tego typu dostępną w polskiej sieci.
Ceneria to nie tylko porówywarka, to również skarbnica wiedzy na temat firm stanowiących o polskim outdoorze, stosowanych technologiach, jak i wynikach testów różnych produktów.

2. Współpraca ze sklepami


Zapraszamy do współpracy wszystkie sklepy oferujące:
- sprzęt górski i turystyczny
- sprzęt rowerowy
- sprzęt narciarski
- sprzęt do sportów wodnych
- sprzęt i akcesoria ogólnosportowe i do aktywnego wypoczynku
- akcesoria przydatne w podróży, również elektroniczne

3. Jak to działa?


Integracja sklepu z Ceneria.pl odbywa się poprzez plik XML wg dostarczonej przez nas specyfikacji. Akceptujemy też pliki XML innych porównywarek. Wykonujemy również pliki XML na życzenie klienta.
Raz na dobę zintegrowane z systemem sklepy są skanowane, a prezentacje aktualizowane.

4. W razie pytań...


Pytania na temat współpracy lub w razie wątpliwości - prosimy kierować na: info(at)ceneria.pl
Pracownicy Cenerii skontaktują się z Państwem i przekażą instrukcje niezbędne do integracji sklepu z naszym systemem.

5. Współpracujemy z:



IdoSell Shop
 to dostępne w modelu SaaS najlepsze rozwiązanie dla sklepu internetowego lub hurtowni internetowej. IdoSell Shop jest wielofunkcyjną platformą, której głównym celem jest automatyzacja i wsparcie wszystkich czynności, zachodzących przy sprzedaży przez Internet. Na uwagę zasługuje kompleksowość oferowanych usług, które wyróżniają platformę spośród konkurencji. Na usługę składa się consulting, hosting oraz wsparcie dla firm prowadzących handel w Internecie. Połączenie tych elementów z najwyższymi standardami bezpieczeństwa i przejrzystą strukturą opłat sprawiają, że z roku na rok firma pozyskuje setki nowych Klientów. 





Selly to zaawansowana platforma sklepów internetowych z pełnym pakietem użytecznych narzędzi do prowadzenia sprzedaży przez internet. Bezpłatna domena przez cały okres umowy. Pełna funkcjonalność dla małego sklepu jak i hipermarketu z ogromną ilością produktów. Ponad 30 integracji z porównywarkami cen, pasażami sklepów i płatnościami elektronicznymi. Nieograniczona możliwość rozbudowy i zawsze bezpłatne aktualizacje oprogramowania. Plany abonamentowe dopasowane do popularności sklepu oraz minimalne koszty początkowe dla rozpoczynających sprzedaż przez internet.





 

 

To platforma sprzedaży, która jako pierwsza w Polsce posiadała integrację z Subiektem GT. Niska cena za wersję dożywotnie, wsparcie techniczne z możliwością robienia zrzutów ekranowych, codzienne zdalne aktualizacje dają gwarancję, że żaden problem techniczny nie pozostanie nierozwiązany.
Platforma  uznawana jest za najbardziej rozbudowane narzędzie do sprzedaży pracujące w modelu NAVI++, który jest najbardziej ergonomicznym interfejsem stworzonym na potrzeby aplikacji internetowych. Integracje z WF-MAG, Hurtownią ACTION (QSHOP Exporter) oraz innymi porównywarkami i systemami płatności do tego google tracer i inne dodatki, sprawiają że obsługa sklepu jest banalnie prosta.



Platforma dla sklepów internetowych

to nie tylko kompleksowa platforma sklepów internetowych. To także zespół ludzi, którzy pracują nad oryginalnym wizerunkiem w sieci. Firma dokłada wszelkich starań, aby sprostać indywidualnym potrzebom swoich klientów. Oferowane oprogramowanie nie jest tylko gotowym produktem, sklep internetowy, tworzony jest indywidualnie według potrzeb klientów.



To platforma do zakładania i prowadzenia sklepów internetowych. W najprostszej wersji oprogramowanie jest dostępne zupełnie za darmo. Użytkownicy mogą sami wybrać, z jakich funkcji systemu chcą korzystać i tylko za nie płacić, przez co optymalizuje się koszt utrzymania sklepu. Użytkownicy mogą dokonywać zmian sposobu rozliczenia w każdym momencie funkcjonowania sklepu, a w opcji płatnej pierwszy miesiąc użytkowania jest zawsze za darmo. Platforma wyposażona została we wszystkie funkcjonalności niezbędne do prowadzenia skutecznej sprzedaży internetowej. Cechuje się nienaganną estetyką i przejrzystym minimalizmem szaty graficznej oraz intuicyjnością obsługi (przeciąganie i sortowanie elementów), a sam proces zakładania sklepu trwa dosłownie minutę.


 


Zaawansowany system do tworzenia i zarządzania własnym sklepem internetowym. Szeroki wachlarz funkcjonalności, nieograniczone możliwości rozbudowy, intuicyjny panel, pełne wsparcie specjalistów.




To darmowe lecz bardzo zaawansowane oprogramowanie sklepu. Posiada w pełni zintegrowany moduł Multistore służący do prowadzenia sprzedaży w wielu sklepach z poziomu jednej instalacji, zaawansowany system edycji wyglądu, niezliczoną ilość funkcji dostępnych do tej pory tylko w rozwiązaniach komercyjnych oraz narzędzia migracji i wymiany danych.


 
sklep internetowy AptusShop

 
Platforma do zarządzania sprzedażą AptusShop

Platforma do zarządzania sprzedażą w Internecie AptusShop jest zbudowana tak, by administratorzy w łatwy sposób mogli zarządzać sprzedażą internetową.